kvällspyssel

dagen lider sakta men säkert mot sitt slut och imorgon har vi en ny och spännande dag att se fram emot. jag har ett ärende på stan och sen kanske mamma och jag går i boulognerskogen med Izor.

på tal om Iz är han mycket bättre nu. han är pigg och på allerten så det var nog bara lite magknip. för tillfället ligger han i sin bädd och sysslar med sin matfyllda kong. jisses vad jag är nöjd med den. kvällsmaten so. brukar ta 1 minut att äta upp har tagit 40 minuter och han har ännu inte fått ur all mat.

ska nog fylla kongen med mat några gånger i veckan. det är en jätte bra kvällsaktivitet för honom. då sussar han sött sen. nu ska jag kolla på simpsons innan jag gör kväll. har fått mycket gjort idag och är helt slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0