kvällmys

Sitter och fixar träningsgodis som jag ska ha till hundarna imorgon. L har köpt torkad kyckling lever som jag tänker klippa i mindre bitar. Det luktar riktigt illa om levern men man lär sig att acceptera lukten. Detsom är trist är att händerna stinker lever i flera timmar, trots att man gnuggat dem såriga med en liten skrubb borse. Nåja, man dör inte av lukten och hundarna får en riktigt smarrig belöning.
 
Vi åker hem till gävle på söndag. L och K skjutsar ner mig och Izor samt lite saker som jag ska få med mig till lägenheten. Och jag har äntligen fått en symaskin! Mamma och pappa är så snälla och betalade för min efterlängtade huskvarn. Finns ingen bättre symaskin, så är det bara. Så nu ska jag äntligen börja sy igen, ska få en snabbkurs av Lisa då jag helt har glömt bort hur symaskiner fungerar. Haha, men så fort jag sätter mig vid maskinen kommer jag nog ihåg hur allt går till. 
 
Nej nu ska jag sluta skriva, känner att jag babblar på om ingenting meningsfullt just nu. Kommer väl med ett inlägg eller två imorgon.
 
Hoppas ni får en fin fredag. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0