Kanske ♥

Kanske, kanske får jag säga ett sista farväl till dig fina Fia. Bara jag får ett godkännande från L som jag var hos idag. Hon ska verkligen försöka prata med sina chefer om det. Hon tror att det kan få mig att acceptera och gå vidare. Fy sjutton vad du är saknad F, jag tänkte skriva till dig idag och berätta om mina planer men blev lika fort påmind att du inte längre sitter vid facebook, att du aldrig mer kommer att svara på mina meddelanden. Förr eller senare kommer vi att ses igen. Och då ska jag ge dig en jätte stor kram. Älskade Fia, önskar jag hade fått lära känna dig mer och jag hoppas att du ser att mitt liv har fått en helomvändning trots att jag sitter och gråter i skrivandes stund. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0