huvudvärk

huvudvärken dundrar, halsen gör ont och jag är yr som en höna. Tror att jag börjar bli sjuk, väldigt opassande. Har sovit bort ett dygn, och vaknade för inte så länge sen.
 
Igår efter utställningen hämtade L upp mig och vi åkte till Valbo och släppte hundarna. Kepler som aldrig har simmat tog sina första simtag och jisses vad duktig han var. Mesen Izor vela inte doppa tassarna ens eftersom det inte fanns någon boll att hämta. Till slut fick vi ut honom i vattnet också med hjälp av kottar och pinnar. Det behövdes verkligen då det var sjukt varmt ute. Min mobil ramlade i ån men klarade sig utan några som helst skador. Helt otroligt.
 
Nu ska jag se om jag får i mig någonting och sen ska jag ringa min mor och kolla vad hon har för sig. Vi skulle eventuellt gå ut och grilla idag. Trevligt, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0