Hundplejset

Onsdag idag, det innebär skola för Izor och mig. Idag ska vi besöka Hundplejset som ligger på söder tillsammans med resten av specialidrotts eleverna. Eftersom det är ett hundcafé så var det ok att Iz följde med. Ska bli jätte spännande då jag aldrig har varit där. Kanske händer att jag börjar fika där framöver. Jätte bra träning för Izor också att vistas i ett café med andra hundar.
 
Ute är det grått och det regnar. Inget roligt väder för 5 öre, tack och lov kommer vi att vara inomhus. Känner att jag är på väg att få en förkylning så jag ska klä på mig lite extra.
 
Pratade med min syster i telefon ett tag och vi pratade om allt mellan himmel och jord, vi pratade om mina framtida planer, om hundar, hamstrar och en hel del annat. Det var en jätte mysig pratstund och jag längtar tills nästa gång vi ses. Förhoppningsvis kan Iz och jag åka ner och hälsa på henne snart. Min syster bor i en studentkorridor och alla kanske inte uppskattar att en hund dyker upp men de i hennes korridor är så snälla. Izor är varmt välkommen dit igen och de blev jätte förtjusta i honom.
 
Nu ska jag hämta en kopp kaffe och se på tv innan vi ska börja röra oss mot bussen. Ha det bra allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0