Hosta

 
Något bloggrekord blir det inte för dagen kan jag lugnt säga men inte ska jag deppa ihop av det. Har en hemsk hosta som inte ger sig och näsan är täppt på mig, men jag är glad ändå. Har fått en hel del gjort idag som bland annat, sortera bort vinterkläder som ska upp på vinden, göra rent koppel och halsband, smörja kängorna osv.
 
Har även tvättat och varit ute med Fluff. När jag var i tvättstugan hade den fyrfotade lite fest och snodde en påse med hundmat som jag inte vet vad det gjorde i min lägenhet och han har varit väldigt seg efter det. Vi gick ut för att träna och kasta boll och han var på släp. Ikväll får han bara kongen fylld med mat och ingenting annat så magen får stabilisera sig. Han kan inte fasta hela kvällen då han kräks om han inte får äta kvällsmat.
 
Nu är han uppe på benen och dricker vatten, ska be honom hoppa upp i soffan så jag får gosa gärnet med honom. Min fina vovve!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0