Hemma

Vi packade in hundar, saker och oss i bilen och rullade till Gävle kl 6. När vi kom fram började vi fixa i ordning min lägenhet. Vi satte upp tavlor, klädde om soffan, rullade ut nya mattor osv. Helt plötsligt blev min lägenhet jätte stor. Alla saker bara försvann kändes det som när det kom på sin rätta plats. Klädde om Izor's biabädd med ett turkost tyg så den är riktigt snygg nu!
 
Tidigare idag pratade jag med min fina uppfödare ett tag i telefon. Det blev såklart mycket hundsnack. Berättade om hur go Izor har varit och vilken fantastisk hund han är. Fy sjutton vad jag är nöjd med val av uppfödare och hund. Bättre hund hade jag inte kunnat få.
 
Nu sitter jag i min nybäddade soffa och funderar på vad vi ska göra av morgondagen. Ett fyspass ska vi garanterat köra, vi ska även träffa Linnéa och Kepler. Jisses, han måste vara enorm nu! Har inte träffat honom på drygt en månad och valpar växer som ogräs!
 
Ska bädda ner mig framför tvn och göra kväll tror jag. Har fått mycket gjort idag. Är rätt sliten i kroppen. Ledsen för den dåliga uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0