Hemma igen

Kom in med Izor för en liten stund sen, vi båda höll på att gå under av värmen men vi fick ett 40 minuters pass genomfört innan vi gav oss och promenadera hem igen. Testade kopplet för att känna hur det kändes i handen och det kändes riktigt bra. Är jätte nöjd med det. Har tagit ut ett märgben som jag ska låta tina en stund innan den fyrbenta får det. Det förtjänar han efter ett sånt pass i den här värmen. Åh, jag önskar att jag hade bil. Då hade vi kunnat åka till en sjö eller så och låta honom bada men det går inte nu när jag inte har något körkort. Men förhoppningsvis har jag det inom snar framtid. Ska träffa Emma senare, vad vi hittar på vet jag inte. Det blir antingen med eller utan hundar, beror helt på vad Emma vill göra. Izor har ingenting emot att vara hos mamma ikväll och att jag hämtar honom när jag kommer hem. Han trivs bra där och jag kan behöva få komma ut lite utan hund. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0