Grattis pappa!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min pappas födelsedag! Det firar vi med kladdkaka och muffins senare när han slutat jobbet. Han ska även få några paket också. Väntar även på en beställning från ZooZoo, ska bli spännande att se vad som ligger där i då Jenny skickade med lite prover till Izor som jag ska utvärdera sen. Förutom att det är min pappas födelsedag så har mina planer gått i upppfyllelse. Vad det är får ni veta senare. Spännande! På hundfronten har det inte hänt mycket, Izor och jag har slappat hela dagen och han ska snart hem till mamma medan jag åker ner på stan en snabbis. Usch, tycker inte om att gå på stan. Nåja, ibland måste man så det är bara att bita i det sura äpplet. Har även pluggat lite körkortsteori. Sakta men säkert går det framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0