godmorgon

vaknade för drygt 2 timmar sen men har legat och dragit mig i sängen. Izor har sällskapat mig genom att sussa sött nere vid fotänden.

idag kommer en kvinna från bollnäs och hämtar canvasburen. jätte skönt att bli av med den nu när ekonomin är så tajt. och Izor ligger inte ens i den så den tar bara upp en massa plats här hemma. trodde jag skulle få mer användning för deb när den köptes in men tydligen inte. får köpa en ny i framtiden om det behövs.

K kommer hit senare ikväll och lämnar min pedal till symaskinen och dp kan jag äntligen börja sy. ska läsa manualen några gånger så jag vet vad jag håller på med först. det var så länge sen jag sydde nu på egen hand.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0