fredag

då var det fredag igen. jag ska hämta Kepler vid lunchtid och gå en sväng med honom och Izor. sen tänkte jag eventuellt gå till naturreservatet.

solen skiner och det är varmt ute, hur härligt som helst. tack och lov har Izor inga större bekymmer med värmen utan han tar det väldigt bra.

ska även läsa på mer om rallyskyltarna och se vilka vi kan öva på då jag inte har någon större koll på dem och debutenr om 2 veckor. mitt mål är att vi går av banan med godkända poäng men skulle vi inte bli godkända så vad gör det. vi deltar bara för skojs skull. men visst hade det varit roligt med en placering.

blogg.se krånglar fortfarande för mig så jag kan inte publicera bilder via datorn. så himla trist. hoppas att det löser sig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0