från ZooZoo

Igår kom min leverans från ZooZoo och den bestod av en låda VoH, tjurmuskel x3, lammflätor och ett BIONIC ben. 
 
Nu är min frys fullproppad ned hundmat och paopas frys likaså då jag fyllt upp hans frys med älgklövar.
När Izor har ätit uop tuggbenen han spridit ut i lägenheten ska han få prova en bit tjurmuskel från Pommy's. När jag skrev till Jenny berättade jag att Izor är väldigt kräsen så hon skickade med lite tugg åt mig som jag sla utvärdera sen.
 
Och sen till det mest spännande, BIONIC benet som hon skickade med. Det är en stor leksak som kam fyllas med ex färakfoder, den flyter på vatten och verkar vara av grym kvalité.  Den leksaken ska vi också utvärdera. Ska bli jätte roligt att få prova saker åt ZooZoo. 
 
För övrigt ska vi träna rallylydnad idag och sen ska jag och pappa till banken för att utföra ett ärende. Under tiden får Iz vara hemma med mamma som fortfarande är sjuk, stackarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0