Förmidddagen

Vi spenderade förmiddagen tillsammans med L och Kepler. Vi åkte till Skutskär och släppte hundarna på stranden så de fick leka och ha sig. Inte för att dom lekte speciellt mycket tillsammans. De båda var ute efter 1 sak och det var att fånga bollen först. Vi hade med oss två bollar, en varsin men tyvärr så tappade Kepler bort sin boll någonstans ute i vattnet.
 
När vi åkte hem var jag inne en snabbis på apoteket och köpte ett Scalibor halsband åt fluffet och när vi kom hem var det raka vägen in i badkaret. Han stank SKIT av alla alger och skit som låg i vattnet så jag passade på att schamponera honom innan halsbandet sattes på.
 
Jag hittade 1 krypandes fästing på honom nyss, den följde säkert med från stranden. Tur att jag var snabb nog att se den för att sedan snabbt elda upp den.
 
Nu ligger Izor och sover på golvet och jag ska se vad som finns på tv. Vi ska gå över till mamma sen en stund också innan vi går ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0