Föreläsning och leverans från ZooZoo

Ikväll ska jag, Cornelia och Sheren på en utbildarkväll som hålls på Grizzly Zoo. Det var en impulsgrej jag och Cornelia gick med på men nu verkar det jätte intressant och jag ångrar inte en sekund att vi ska dit. Det är jätte spännande och roligt att det hålls utbildarkvällar/föreläsningar hos de olika djuraffärerna som man kan få ta del av.
Det ska i alla fall bli jätte roligt och med trevligt sällskap kommer det bli en kanonkväll.
C kommer hit innan vi åker och fikar, ev följer S med också. Har bakat så mycket vaniljmuffins och har inte plats i frysen för att frysa in dem så det är perfekt att vi fikar lite innan vi åker.

Fick ett sms för en liten stund sen och där stod det att mitt paket från ZooZoo.com är framme innan kl 16 idag! Herregud vilken snabb leverans. Är mer än nöjd, jag kommer garanterat att fortsätta handla därifrån. Varorna kommer inom 24 timmar, det kan ta upp till 48 timmar men vad är det egentligen? två dagar, ingenting alls! Jag har skickat efter beställningar och fått vänta 1-2 veckor på mina varor. Nä, från och med nu är det ZooZoo som gäller för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0