Dags att rösta

Idag ska jag rösta, det är första gången som jag röstar och jag kommer att rösta på Miljöpartiet. Pappa tog ut Izor en sväng nu då jag har en kladdkaka i ugnen som jag måste ta ut om en stund så efter det är det dags. Spännande! Jag har hunnit städa lägenheten, plockat undan småsaker, gjort rent i köket och nu slängt ihop en kladdkaka. Ska sen ut och träna med Izor. Behöver verkligen träna på läggande under gång, jisses vad dålig han har blivit på det. Han lägger sig sent, snett, halvt. Ja listan kan göras lång. Men det är för att jag inte varit tillräckligt hård på raka och snabba lägganden utan nöjt mig med ett "okej" resultat. Så dagens träning blir lägganden. Sen ska jag duka iordning här hemma för lite fika med familjen. Hoppas ni får en fin söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0