Cykeltur och skogspromenad

Izor och jag tog en cykeltur till naturreservatet där vi gick omkring i en timme drygt innan vi cyklade vidare. Jag hade inte något mål för dagens cykeltur förutom att trötta ut Izor. Vi åkte kors och tvärs runt på Brynäs och nästan hela vägen fick jag draghjälp av Mr Fluff. När vi kom hem borstade jag igenom honom och upptäckte en tova i byxorna. Redde ut den och fastnade sen. Drog fram borstar, furminator och balsamspray och vips var han finare i pälsen.

Vi har även tränat rally och slutade när det gick som bäst, han presterade väldigt bra idag och var väldigt noggrann. Är jätte stolt över hans insats idag.

Nu ska jag dammsuga och sen lägga mig och titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0