besöksrekord

Igår hade bloggen besöksrekord igen. vad roligt att det är så många som kollar in bloggen. och var inte blyga, lämna en komentar i komentarsfältet. det gör mig bara glad och mer motiverad till att fortsätta blogga.
 
ska vi försöka oss på ett nytt bloggrekord idag? 100 besök borde vi kunna fixa. Det är redan många som läst bloggen idag. Och jag lovar att bli bättre med fotograferingen. Kanske dags att göra om lite på bloggen men vet inte vad jag skulle ändra på jag. Jag är klappkass med allt som rör koder då jag får se om någon fin själ vill piffa upp min blogg lite grann. 
 
Kram på er. ♡
.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas att du får över 100 besökare! :)

Svar: Tack! Det vore jätte roligt. Var länge sen bloggen hade så höga siffror på besöks statistiken :)
Mandana Veysi

2014-05-20 @ 10:14:29
URL: http://fames.se/bordercolliex2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0