Bakning

Pappa och jag gjorde vaniljmuffins och sen tog vi cyklarna och for iväg till Stenebergsskolan där jag skulle rösta. Sagt och gjort, efter det åkte vi till gräsplätten vid pappas lägenhet och halvt solade medan Izor lekte med en boll. Vi körde lite budföring och hjälp, det måste vi träna oftare på. Han var virrig och yr som en höna och visste inte alls vad han skulle göra förrän jag gav pappa en boll. Då minsann kunde han springa fram och tillbaka.

Vi tränade även lite lägganden och det gick sådär, han lägger sig om jag saktar ner men reser sig när jag går vidare, snacka om att inte ha tränat på det momentet på jätte länge. Så det ska vi träna lite på inne nu. Ska ta fram en matskål att ha godisen i så han inte blir så fast vid att godisen finns hos matte. Men vi får se hur det går, Izor vet att det är ajabaja att stjäla godis från en skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0