bajs

nu tänkte jag ta upp ett ämne som folk helst inte pratar om. hundbajs!

sen Izor började med VoH har avföringen blivit minimal, vilketr helt fantastiskt! har sett hundar skita jätte lass och då undrar man vad de äter för slags mat. det märks tydligt i izors avföring om han har ätit någonting mer än bara voh och ben då avföringen blir mer.

potar med en bild på Izors avförong slm jag tog för några dagar sen då det var löjligt lite bajs. en chihuahua ka klämma ut mer. och jisses vad folk tittade när jag stod och analyserade min hunds avföring och sen tar kort på den! haha.

men det är inte mer än så här iz klämmer ur sig morgon och kväll. Ibland kan han bajsa en gång mitt på dagen också men i regel är det bara 2 gånger han gör ifrån sig per dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0