Allt slit har gett resultat!

Den tid och energi jag lagt ner på denna hund har gett resultat. Fy sjutton vad glad jag är att jag inte gav upp. Måste tacka min fantastiska uppfödare för stödet jag fått av henne och tacka Fia som inte fick mig att ge upp. Nu klarar Izor av att vara själv utan problem, han är tyst i lägenheten och roar sig själv eller ligger ner och vilar.
 
Jag kom nyss upp från tvättstugan, tvättade sängkläderna osv så nu har jag ett riktigt rent och fräscht hem! Älskar den känslan. Ska snart gå ut med grabben och sätta mig på fotbollsplanen och låta honom springa runt. Har ingen ork att gå till naturreservatet nu så fotbollsplanen får duga.
 
Har pluggat lite körkortsteori och det går faktiskt framåt! Nä nu ska jag ordna lite mat innan jag och Fluff går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0