Träff med Cornelia

Idag har jag och Cornelia bestämt för att ses. Vi tänkte dra till testeboån och låta hundarna bada, Walle har nämligen inte tagit sitt första dopp än och det är på tiden nu tycker C.
Det kommer nog bli en jätte trevlig stund, har aldrig tråkigt med Cornelia och våra hundar går så bra ihop.
 
Izors tassar är fina igen efter en extra smörjning igår, trampdynorna läker fort ihop. Jisses vilket slitage det blir av att springa på asfalt men det är ganska självklart. Önskar att vi hade mer grönområde att cykla på.
 
Jag kan säga er att Izor har varit otroligt lugn de två senaste dagarna, jätte skönt för mig också, speciellt med tanke på att jag legat på latsidan när det kommit till fysträning. Men nu är vi som sagt igång igen och Izor har återhämtat sig enormt bra. Jag trodde inte det skulle gå så fort men vi har en lång väg kvar. Däremot måste jag lägga in en extra växel, min kondition är så himla dålig.
 
Förhoppningsvis får jag lite bilder på hundarna idag, bilderna jag tog igång var pinsamt dåliga så de vill jag inte ens publicera på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0