Strandlek och cykeltur

I förmiddags skickade Linnéa ett sms och frågade om vi skulle åka till någon strand med hundarna, eftersom väder var så fint var det självklart att vi skulle ut! Vi åkte till rullsand och hade hela stranden för oss själva, det enda negativa med rullsand är att det är så långgrunt, Izor fick mest springa i vattnet, hände någon gång att han lyckades simma. Kepler som aldrig har simmat tog sina första simtag idag, han såg så rolig ut men med tiden kommer hans simförmåga att förbättras.
 
När vi åkte hem så kopplade jag på Izor dragselen och cyklade till Coop för att posta ett paket, sen åkte vi en liten runda runt Brynäs innan vi kom hem. Han har legat och sovit som en stock sen vi kom hem, passade på att göra ett nytt halsband till honom i rätt storlek. Längtar tills mina nya färger kommer, då blir det lite variation på färgerna.
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och se om det går någonting bra på tv. Det blir nog en lugn eftermiddag för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0