Solsken

Idag är det riktigt fint väder ute, har tvätt på tork i tvättstugan och har klippt pälsen mellan Izors tassar.
 
Ska nog gå upp en sväng i skogen idag så att Izor får springa av sig lite. Det har varit lite mycket de senaste dagarna och därför har bloggen varit så inaktiv. Men vi lever!
 
Har märkt att jag blivit riktigt dålig på att använda systemkameran så jag ska försöka bli duktigare på det. Tyvärr har min dator där jag har Photoshop kraschat och jag håller tummarna att den återställer sig igen. Det är därför bilderna inte har någon logga.
 
Imorgon ska vi träffa Sabina och hennes hundar för en promenad i Boulognerskogen och lite rally lydnad. Det kommer nog att bli en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0