Slöa

Igår hade Izor och jag en riktig slödag. Han var fortfarande trött efter veckans läger och jag var tröttare än någonsin. Mamma följde med ut på fotbollsplanen där vi kastade lite boll till Izor innan vi tog en runda och vände hem.
 
När vi kom hem så hjälpte mamma mig att städa lägenheten, det blir verkligen mycket städning när man har en långhårig hund och bor i en 1:a. Tack och lov har jag en stor 1:a i alla fall. Jag gillar att ha rent runt omkring mig så då är det bara att plocka fram damsugaren och köra med den.
 
Senare på dagen tog jag på Izor nomeselen och cyklade ner till stan, tror ni att cykelturen gick bra? åhnej, slangen i cykeln har på något konstigt sätt hamnat utanför däcket och snurrade in sig i hjulet så när vi var vid tågstation fick jag hoppa av och leda cykeln till djuraffären.
 
Köpte en låda VoH, schampo och balsamspray. Allt gick på drygt 800 kr så nu är plånboken tom igen. Nåja, hunden måste ha mat.
 
Denise mötte jag upp inne på Gävleborgs zoo och vi gick sedan hem till mig och slog på datorerna och började spela Sims. Efter en timme ungefär fick jag besök av Paleo's fördetta husse som hade vägarna förbi Gävle. Paleo är Milla och Pandoras kullbror för er som inte vet. Vi pratade bra länge och vid 8 tiden rullade han vidare.
 
Denise var helt inne i spelandet av Sims och jag somnade efter någon timme, så jäkla typiskt mig. D väckte mig när hon skulle gå och sen somnade jag om igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0