Packa packa

Har nog bockat av allt från listan nu, packat som en tok och försökt få med mig så lite saker som möjligt och allt får plats i en mindre resväska och en ryggsäck. Toppen!
 
Izor är fylld med energi igen och det märks att gamla Izor är tillbaka, den där Izor som motioneras ordentligt, den lyckliga och galet vaktiga Izor. Nä men motionen har verkligen gjort honom piggare, är så glad över att jag fått överta pappas cykel så nu har vi äntligen en cykel så jag kan motionera Izor ordentligt. När vi kommer hem från lägret ska vi åka ut i skogen och träna i terräng. Det behövs också, han får vänta med att simma ute. Det är fortfarande på tok för kallt i vattnet.
 
Mamma sover över ikväll för att hjälpa mig till tågstation imorgon, så snällt. ♥
Jag har med mig datorn och kameran till lägret och det ska finnas wifi på plats så jag kommer att uppdatera bloggen. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0