Långpromenad i vårvädret

S och jag tog bussen till Hemlingby köpcentrum och gick på Grizzly Zoo. S köpte grisöron, godis och bajspåsar. Idag blev det ingen shoppning för mig, mamma hade köpt 2 påsar öron, påsar och godis till Iz så nu har jag öron så det räcker och blir över. Snacket som går om salmonella viftar jag bara bort. Hundar kan äta rå kyckling och varför skulle de då bli sjuka av ett grisöra. Jag är i alla fall inte den som ändrar riktning så fort något nytt dyker upp. Ett tag var F-ben farliga och skulle aldrig ges. Nä, folk får hålla sig till den teorin men jag kommer fortsätta ge min hund grisöron och F-ben.
 
Vi gick hem från Grizzly Zoo och lät hundarna strosa omkring i en hundrastgård i Andersberg. Det är verkligen mysigt där ute.
 
När S tog bussen hem så gick vi också hem och Izor har sovit konstant sen dess, förutom när han fick sitt grisöra.
Har haft en toppenhelg med Sabina och banditerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0