Kvällspromenad

Jag tog mig själv i kragen och kopplade Izor för att sen möta upp promenadgruppen vid coop. Vi var några hundägare och hundar idag, Izor skällde på en Finsk Lapphund en gång men var annars tyst. Blev chockad över hur lugn han var, han varken morrade eller blåste upp sig utan tittade lugnt och avslappnat på de andra hundarna. Gick bredvid andra hundar m.m. När det var dags att gå till hundrastgården valde jag att vika hemåt, jag tycker att vi väntar med att låta Izor springa i hagen med de andra hundarna tills han har vant sig med dem lite mer.
 
Vi gick ner på fotbollsplanen och lattjade lite, tränade lite lydnad och avslutade med ett godisregn. Nu är vi hemma, Iz har ätit kvällsmat och snart ska vi göra kväll. Han borde vara rätt slut i huvudet nu tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0