Ett paket

Låg ett paket här hemma när vi kom hem igår kväll och jag öppnade det idag. Det var min nya spårlina som kom som är i en sk "antiglid lina". Vi ska börja spåra på riktigt snart, behöver bara lära mig mer om spår och lära mig att lägga upp en plan inför varje träning. Det är någonting som jag är riktigt dålig på.
 
Tur nog så har jag Hana som är expert på spår och hon blev jätte glad när jag frågade om hon vill lära mig grunderna i spår. Så roligt när man kan ta hjälp av varandra och ge varandra tips i träningssammanhang, eller rent allmänt.
 
Om en vecka åker Izor och jag på vårat sista Canis läger, och det är då det gäller. Om jag blir godkänd klickerinstruktör eller inte. Och skulle jag inte bli det vore det jätte synd men vad vi har lärt oss, både Izor och jag under det här halvåret av träning.
 
Nu ska jag träna lite med fluffet inomhus innan vi går ut i det trista mulna vädret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0