ensamhetstränar

Sitter ute i trapphuset medan Izor är inne i lägenheten. Ensamhetsträningen går bara bättre och bättre. Blir verkligen stolt över min fina hund. Äntligen har han insett att vi inte ska flytta mer utan vi bor här. Hör honom ligga oxh tugga på ett grisöra och jag kan lova er att han inte rörde grisöron när vi bodde hps mamma och han blev ensam lämnad. Han stressade så. 
 
Ska se om han fixar en timme idag också,  kansle längre.  Beror på hur lönge jag orkar sitta på stentrappan i trapphuset. 
 
Grannarna måste tro att jag är tokig so  sitter fullt påklädd i trapphuset. Nåja, att träna hund är inte alltid vackert. Haha.
 
Nu ska jag spela candy crush för att fördriva lite tid. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0