Barngrind m.m

Mamma åkte till en vän igår som bor väldigt nära Citygross och Biltema så jag passade på att skicka med mamma pengar för att köpa en barngrind till mig. Äntligen så är min dörr till vardagsrummet borta och istället ersatt med en grind. Det är mycket snyggare och mer praktiskt. Nu kommer jag äntligen in i min garderob istället för att bråka med dörren.
 
Varför jag egentligen köpte grinden är för att dela av lägenheten så Izor inte får vara med hela tiden. Han ska kunna koppla av om jag får besök utan att vara på sin vakt hela tiden. Sen är det himla praktiskt om ex hyresvärden kommer hit och kanske är hundrädd. Perfekt att stänga in hunden i rummet. Tack och lov har jag en så pass stor 1:a så han blir inte inklämd i något litet rum.
 
Fick även hem min "beställning" från Citygross, kan ni gissa vad det är? hundmat i massor!
2 lådor märgnen, gristunga, grishjärta och oxhjärta. Så ikväll ska prinsen få gristunga, ett halvt oxhjärta och lite mixad broccoli. Riktig festmåltid.
 
Mamma var så snäll och köpte en leksak till Izor också, jättesnällt. ♥
Jag köpte även linor som jag har invigt idag, har gjort paracord halsband och ett stadskoppel. Halsbandet blev för stort för Izor men det gör inget, det var första försöket. Blev ett rätt fint halsband faktiskt, blått och orange.
 
Nu ska jag slå på tvn och njuta av lördagskvällen. Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

BARFar du din hund? :D Får du hem en låda ifrån CG då eller menar du att en kompis kommer hem? :)

Svar: Nej jag BARF:ar inte min hund, har för lite kunskap om BARF. Däremot ger jag färskfoder (VoH) och sedan kan jag byta ut ett måltid mot kött av olika slag.
Jag/min mamma brukar handla rejält med BARF mat från CG när vi åker förbi dit då det går åt väldigt fort här hemma. :)
Mandana Veysi

2014-03-22 @ 23:11:12
URL: http://www.scillsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0