Banditer kommer hit

Har tvätt tid idag kl 10, efter det ska jag gå till Grizzly Zoo och lämna tillbaka kopplet jag köpte, dum som jag var kollade jag inte om det var för stora eller små hundar. Tyckte det såg ut som ett vanligt koppel, när jag kom hem och visade mamma vad jag köpt då hon kom förbi såg jag att det stod "5-15kg" på lappen som satt fast på kopplet. Jahapp, bara att lämna tillbaka det då.
 
Sen får vi besök av Sabina och banditerna, de ska sova över här hos oss och det ser vi fram emot. S har givit mig ett okej att få borsta igenom Arach, fyyy vad han kommer att hata mig efter det. Jag kan ju sitta i timmar och borsta haha.
 
Vi får det nog jätte trevligt, hundarna trivs med varandras sällskap och de är lugna inomhus alla 3. Så ska passa på att städa här hemma, Izor och Walle drog med sig halva stranden hem hit igår, det är nackdelen att låta dem springa på stränder! Men det är bara att plocka fram dammsugaren och städa. Inte svårare än så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0