Vi kammade hem första plats!

Våran rallylydnadsdebut blev en succé! Izor och jag vann tävlingen med 98p. Jag trodde inte det var sant när domaren ropade upp mitt namn. 
 
Innan tävlingen var Izor i en helt annan värld, han var ofokuserad och inte alls villig att sammarbeta. Han var uppe i varv och jag trodde då att det var kört. Men så fort vi kom ut på banan kom den taggade tävlingsterven fram. Han skötte sig exemplariskt och utförde alla moment klockrent. Jisses vilken härlig känsla det var på plan trots mina kassa tävlingsnerver. Men har nu kommit över dem, jag ska anmäla oss till några tävlingar så nu kör vi!
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till vinsten!!

Svar: Tack! :)
Mandana Veysi

2014-06-04 @ 18:21:18
URL: http://crutdasta.com/
Postat av: Dehäreja

Men vad roligt!! Himla bra jobbat!!! STORT GRATTIS & lycka till framöver :)

Svar: Tack! :)
Mandana Veysi

2014-06-04 @ 19:10:14
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0