Trist väder

Sitter och skriver med A om diverse saker. Alltid lika roligt att prata med henne.
Iz och jag har varit ute på en längre tur och hann hem precis innan regnet öste ner. Jisses vilken tur. Vi har även tränat lite och det märks att vi halkat efter. Jag vet knappt vad jag håller på med, men snart är vi på topp igen!
Ska träna mer rally så vi kan anmäla oss till en tävling snart. Tror att det kan gå riktigt bra.
 
Är så trött, idag blir det en tidig kväll för oss. Izor är trött efter dagens äventyr så det känns bra. Vi ska ha en matte och Izor kväll. Massa gos och kel! Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Nu hänger jag inte alls med.... Jag har inte läst något sedan Inlägget: Lek och bus med Astrid", där jag också kommenterat såklart, men ser att du efter det funderar på att låsa bloggen p.g.a "skitsnack om din hundhållning"??!! Fy så trist att det finns människor som gör så emot dig!

Önskar dig allt gott och en riktigt trevlig Midsommarhelg ♥ Ge Izor en nospuss från oss!

Svar: Jag har pratat med mina uppfödare då dom kontaktades av de 3 personerna, de har påstått att jag slår och brutalt misshandlar honom samt inte låter honom få komma ut och att den kommande valpen kommer få ett hemskt öde. Uppfödare nr 2 kontaktade uppfödare nr 1 som gav en garanti att jag aldrig skulle skada min hund eller någon annans. Det är så mycket som hänt men allting är löst med mina uppfödare och det är det viktigaste. Jag har namn på alla 3 som kommit med dessa falska anklagelser så om det fortsätter blir det en polisanmälan och vart det leder vet jag inte.
Om bloggen blir låst kommer läsare som du få lösenordet.

Tack detsamma, nu ska jag tvätta av min ansiktsmask och sen gå ut i det strålande vädret med Izor.
Mandana Veysi

2014-06-20 @ 01:08:55
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0