Tävlings outfit

Visst matchar vi bra? med tröjan och halsbandet och kopplet. Eftersom det är sista tävlingen jag deltar på som hålls av Realgymnasiet och sista tävlingen innan jag tar studenten så måste vi ju såklart vara extrafina båda två. 
 
Håller på att fixa iordning träningsgodis och ska borsta igenom Izor innan vi beger oss till L och hämtar Kepler för en promenad och sen åker vi ner till stan för att tävla. Nu håller vi tummarna att tävlingen går bra, vi ska ha så roligt som vi bara kan ute på plan. Kommer med resultat sen och berättar hur det gick. Ha en fin dag. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Hej!

Jag hittade hit till dig och Izor via Facebooksidan "Hundbloggar" för ett tag sedan och vill bara säga: Fina Izor, härliga bilder och trevlig läsning! Himla snygga halsband såg jag ju också :)

Må så gott båda två!

Svar: Tack snälla! Vad roligt att höra.Hoppas du får en fin dag!
Mandana Veysi

2014-06-04 @ 12:54:47
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0