Student

Idag var utsparken, var dock inte i stan då men det valde jag själv. Om en timme drygt får jag lite besök och imorgon åker Izor och jag till Söderhamn och blir där i några dagar. Ska bli jätteroligt att komma ut på landet lite, få lite annat att tänka på. Jag tar nog med mig mina paracordlinor utifall att jag får någon beställning när jag är där så jag har lite att pyssla med. 
 
Just nu ligger Fluff på golvet efter ett fyspass med matte, ska borsta igenom honom så han ser acceptabel ut nu när vi får besök. Han ser ut som ett skogstroll och det gillar inte matte. Nä, inte riktigt skogstroll men han ser ovårdad ut. Det blir lätt så när han springer i höggräset och det är blött. Så nu blir det att plocka fram borstar och snygga till grabben. Det är faktiskt inte bara jag som tar studenten utan Mr Fluff också som gjort 50% av jobbet i skolan. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Grattis, kram och nospuss till er två- och fyrbenta studenter! Bra jobbat!
Att få lite besök därhemma är ju alltid trevligt och härligt kommer ni säkert att få det i Söderhamn också!
Har du någon bild att lägga upp här på bloggen på ett färdigt "dubbelt Hundhalsband i Regnbågsfärger" eller kanske i alla fall en bild på själva "Regnbågslinan"... Jag har sett två olkia varianter i den färgskalan någonstan, men kommer inte ihåg var...

Ha en trevlig fredagkväll!

Svar: Tack!
Jag kan ladda upp en bild på hur regnbågshalsbandet ser ut. Bilden är lite redigerad men där ser du hur ett dubbelradigt regnbågshalsband ser ut!

Tack detsamma. :)
Mandana Veysi

2014-06-13 @ 15:22:55
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0