solsken

Solen lyser för fullt och det ser ut som att vi slipper regn idag. Det betyder att vi går ner till testeboån senare idag och spenderar några timmar där. Det är så skönt att ha så nära till vattnet. Cyklar vi tar det ca 10 minuter men idag ska vi promenera. 
 
På tal om någonting helt annat, nästa månad byter jag försäkringsbolag på Izor. Han har Agria idag men eftersom de höjt priset med 600 kr på två år fast jag inte ens utnyttjat försäkringen så har jag valt att byta. Det är rna rånet tycker jag. Speciellt för en fattig student. Jag funderar på att flytta över honom och hemförsäkringen till Folksam så jag har försäkringarna på en och samma plats. Har jag tur får jag någon form av rabatt på köpet.
 
Vart har ni era hundar försäkrade?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0