Sol och värme

Idag har vi fått riktigt fint väder. En perfekt dag att avsluta skolan på. Nu går min lillebror ut grundskolan och ska börja på gymnasiet. Jag själv är numera klar med skolan. Studentveckan deltar jag inte i och någon utspark blir det inte heller. På fredag får jag lite besök av nära och kära och jag hoppas att Izor sköter sig lika bra som han brukar göra när vi får besök. Pratade nyss med min syster i telefon och jag har tänkt snöra ihop någonting till min bror.
 
Med tanke på värmen idag så blir det inte speciellt mycket fysisk aktivitet för Izor, trots att han vill göra saker kan jag inte riskera att han får värmeslag. Har fyllt hans Kong med färskfoder som han får senare idag, Då har han någonting att pyssla med en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0