Shopping

Eftersom jag inte vill att lilla Aryah ska tugga sönder Izor's BIA-bädd som redan är tuggad på av min förra kanin, så ska jag gå till Biltema idag och köpa en BIA-kopia. Jag ska även in på Grizzly Zoo och köpa namnbricka till henne samt en ny namnbricka åt Izor om pengarna räcker till då de är riktigt snygga.
Sen tror jag att jag har det mesta hemma. Lägenheten ska valpsäkras, ska se hur andra gjort för att få tips och idéer. 
 
Izor följer med idag, det blir en långpromenad för honom då vi tänkt gå till Hemlingby köpcentrum. Han behöver få komma ut och röra på sig, sen får vi se om vi hinner med en tur till ån. Måste även titta på ett par hundskor åt honom då de jag köpte tyvärr är för stora för hans småttingtassar. Med ett par rejäla bra hundskor slipper vi trasiga trampdynor, usch. Mår lika dåligt varje gång någonting händer hans trampdynor. Jag kan nästan känna hur ont det gör. 
 
Nu ligger fluff på golvet och sover, han låg tidigare i sängen med mig men efter att jag flyttat till soffan så bredde han ut sig på golvet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0