regn och rusk

Ligger i sängen med Fluff som sussar så lugnande. Ute spöregbar det så idag kommer vi atr hålla oss inomhus så gott det går. Inte speciellt roligt att vara ute i spöregnet,  om det inte lättas upp.
 
Vi ska köra lite enkla övningar med pilatesbollen och lite rallyträning för att inte kollapsa av tristess.  Jag ska iväg till stan med mor min och handla ev kläder om jag hittar någonting. Nu fick både mor och far min nog när de såg min garderob haha. Så denna månad får jag prioritera mig själv lite grann. Lite nytt i garderoben är aldrig fel. Ska passa på att kolla på clas olssons efter grejer jag behöver till lägenheten. Det blir nog toppen bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0