Planer

Smsar med A som jag troligtvis kommer spendera helgen med. Vi ska bl.a åka ut till köpis och sen ska han sätta upp lite grejer i min lägenhet, sånt där som jag inte kan. Det kommer nog bli kanonbra. Ska fråga mor min om hon vill vara hundvakt för då kan vi stanna längre på köpis och gå på bl.a Ikea. Jag måste köpa gardiner till vardagsrummet. Det är på tiden nu. Ska även köpa kabelgömmor, lampsladdar och eventuellt nya sängkläder om jag hittar något fint.
 
Om några veckor ska jag till A i sthlm och sova där en natt troligtvis, självklart följer Izor med. Åker ingenstans utan min prins. Det blir nog jättetrevligt. Det blir även första riktiga gången som jag och Iz är i Stockholm tillsammans. Vi har varit på centralstationen i en timme när vi väntat på tåg men vi har inte gått omkring i staden.
 
Trackback
RSS 2.0