OT

Något som gjort mig väldigt upprörd är att jag fått höra att 3 tjejer pratar illa om mig och Izor. De har bla kontaktat min uppfödare och sagt att jag inte går ut med hunden och att jag misshandlar honom. Det tycker inte jag är okej för 5 öre. En av tjejerna har aldrig ens sett mig eller Izor och hon tycker att hon har rätt att uttrycka sig på det viset. Min uppfödare tyckte såklart att det tjejerna höll på med var ren bullshit då hon vet hur noggrann jag är med I.
 
Jag är fysisk och tar tag i honom om han håller på att fjanta sig eller blir okontaktbar ja! Men att misshandla honom skulle jag aldrig göra. Det finns inte i min världskarta. Att anklaga någon för misshandel på djur, barn, fru, man vad som helst är totalt oacceptabelt om man nu inte har bevis. Hade Izor fått stryk hade han varit en strykrädd hund.
 
Jag har fått namn på alla de som pratat om mig. Alla behöver inte älska alla, men folk får faktiskt akta sig för vad de skriver på nätet. Jag själv har pratat om folk på nätet och det ångrar jag idag, men inte f*n har jag anklagat folk för saker som inte stämmer.
 
Känner att jag måste få ventilera mig lite. Nu ska jag gå ut innan det börjar regna.

Kommentarer
Postat av: Petra

Stor KRAM till dej och vacker Prinsen <3

Svar: Kram till dig och familjen. <3
Mandana Veysi

2014-06-20 @ 11:49:56
URL: http://team-mm.se
Postat av: Frida

Kram på dig <3

Helt sjukt! Avundsjuka?

Svar: Japp nästan helt säker!
Mandana Veysi

2014-06-20 @ 15:19:41
URL: http://www.diaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0