onsdag

Ligger i sängen och kurrar ihop mig. Izor ligger på golvet och sussar sött. Idag ska han vara med Sabina i skolab medan jag gör ett ärende och sen ska vi titta på brännboll som resten av klassen sla köra i boulognerskogen.  Det blir mycket passivitetsträning och det behövs, för någonting Izor inte tycker är roligt r att sitta stilla. Jag tar med mig en klicker och godis så att vi kan träna lite emellanåt.  
 
Ska kliva upp ur sängen snart för idag åker vi till söderhamn och stannar där i några dagar. Lite miljöombyte är aldrig fel. Det ska bli så skönt att komma ut på landet. Så jag måste packa min resväska så den står klar. 
 
Vad pysslar ni med idag? ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0