Midsommar

Glad midsommar på er!
 
Sitter här med en ansiktsmask och har precis kommit ut ur duschen. Jag ska skölja av masken innan jag går ut med Izor i det strålande vädret. Det sägs att vi kommer få regn så jag hoppas verkligen att vi hinner ut innan regnet.
 
Ska köra lite rallyträning med Izor och sen vet jag faktiskt inte. Mamma kanske kommer över en stund och vad vi hittar på vet jag inte. Iz och jag kanske åker till Göteborg om ett tag och hälsar på A och R. Ser fram emot det så mycket. A verkar vara en helcool person som jag vill lära känna bättre. Om vi inte åker ner så kommer de hit och hälsar på.
 
Jag ska sätta mig ner sen och knyta ihop ett paracordhalsband eller kanske ett koppel. Känner att jag måste pyssla med någonting. Jag får ett inre lugn när jag håller mig sysselsatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0