lugn dag

Igår skulle jag träffat C men eftersom jag var borta nästan hela dagen blev det så sent att ses, så vi ska boka in en annam dag.
 
Träffade iallafall L, vi gick med hundarna och det var första gången som Iz går med andra hundar sen vi började koppelträna. Han drog en del i börkan men förstod tillslut att jag inte tänkte ge mig. Han gicl ganska bra, var lite uppe i varv och tuggade på kopplet men hellre det än att han skulle dra. Så ett stort + till oss. Är så glad att det går framåt, jag som gav upp koppel träningen. Det är faktiskt roligt att träna på sånt!  Speciellt när man får resultat av allt jobb. 
 
Idag ser det ut att vara en riktig "hemma och ta det lugnt" dag. Det är dötrist väder ute. Kanske ska framkalla lite nya bilder. Frågan är, vilka? Har ju tusentals.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0