Lek och bus med Astrid

K och jag tog en promenad med hundarna och efter det käkade vi. En stund senare begav vi oss till grannarna och hundarna fick leka. Izor tycker jättemycket om Astrid och hon tycker om honom. De sprang som tokar och lekte och hade sig, jätteroligt att se.
 
Efter en stund gick vi in och fikade, därefter begav vi oss hem och nu tittar vi på fotboll. Vovvarna sover och strax ska Izor få mat. Imorgon åker vi hem till Gävle igen och jag vill bara att tiden ska gå fortare så jag får hämta min lilla mallevalp. Ojoj vilken härlig sommar vi kommer att ha. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Klart att Astrid gillar en trelig OCH snygg kille som Izor!
Önskar att jag kunde vara lite aktiv med Oscar jag också men det funkar inte så bra nu... som du kanske läst på min lite anonyma blogg. Men det ska väl bli bättre!

Kram och nospuss från Dehäreja och Oscar!

2014-06-18 @ 20:49:36
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0