Låsa bloggen?

Eftersom det har förekommit en hel del skitsnack om mig och min hundhållning till flera personer funderar jag på att låsa bloggen och bara låta nära och kära ha tillgång till den. Varför? jo för att det här är en blogg om Izor och hans vardag och träning. Alla behöver inte veta hur det går med våran träning.
 
Sen att det förekommer skitsnack är väl någonting man får räkna med som bloggare. Men när det går så långt som det har gjort har jag fått mig en enorm tankeställare. Izors instagram kommer att vara öppen så den kan ni besöka.

Kommentarer
Postat av: Mickis & Zacko

Vad tråkigt att de ska snackas… Jag skulle jättegärna vilja följa dig med din terv, vad heter du på Instagram? :)

Svar: Ja visst är det tråkigt men vad ska man göra... Heter Qepta på instagram. Kul att du vill följa :)
Mandana Veysi

2014-06-19 @ 18:06:51
URL: http://fristil.blogg.se
Postat av: Elin o Olle

Va tråkigt att de gått så långt :( !
förstår inte vad de e man kan snacka skit om? :( de ja sett via din blogg så finns de inget :)

Svar: Tydligen så misshandlar jag min hund och går inte ut med honom. Det är helt sjukt att folk kan gå så långt. :/
Mandana Veysi

2014-06-19 @ 18:16:38
URL: http://teamtollare.blogg.se/
Postat av: Emilia

Nej vad tråkigt! Jag har följt din blogg rätt aktivt i ca ett år nu och det skulle vara tråkigt att bli utelåst då människor inte kan hålla truten ibland...

Svar: Om jag låser bloggen kommer de som vill fortsätta följa den få lösenordet. Än är ingenting bestämt. :)
Mandana Veysi

2014-06-19 @ 19:35:36
Postat av: Elin o Olle

sv: Men gud :o !!!!
allso de e jävligt lågt o gå... när man inte har fakta! o de kan dem inte ha då du inte gör de... -__-

Svar: Ja det är riktigt lågt. En av personerna har inte ens sett mig i verkligheten så vart hon har faktan ifrån vet jag inte haha. Nä jag blir riktigt arg och ledsen när de håller på som de gör men nu har jag fått namn på alla 3 och fattade direkt att de planerat detta ihop. Mina uppfödare blev så chockade att dagens ungdomar håller på som dom gör. Dom pratade med varandra och kom fram till att det bara var skitsnack då de vet att jag aldrig skulle skada Izor eller någon annan hund. :)
Mandana Veysi

2014-06-19 @ 21:28:14
URL: http://teamtollare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0