Hundhalsband

Sitter och tittar på hundhalsband på nätet, trots att jag vet att min garderob är full med halsband så kan jag inte låta bli att kika. Jag tror att de flesta hundägare håller med mig om det. Det är så himla roligt att ha nya och fina saker till vovven men tack och lov är jag ingen som impulshandlar. Hade jag varit det vore jag ruinerad på pengar vid det här laget och simmat bland hundhalsband i min 50kvm stora 1:a.
 
Nä, Izor behöver inga fler halsband, inte på ett tag i alla fall. Han ska få ett halsband som är specialsytt för just honom med hans namn broderat på. Men det är sen, om ett bra tag då jag inte har dom pengarna i dagsläget. Och han dör inte om han inte får det halsbandet haha.
 
Sitter och knyter paracordhalsband istället för att fördriva tid och halsbandssug och visst hjälper det. Nu är det bara det att jag har knytt på tok för många halsband så jag kanske lottar ut något här på bloggen. Vad tror ni om det?
 
Mor och Iz får stå för bilden

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Utlottning???!!! Då är jag GÄRNA med :)

2014-06-25 @ 08:44:02
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0