Hemma

Vi kom hem för en stund sedan, vädret har varit riktigt konstigt. Det har varit jättesoligt och mitt i allt börjat spöregna till att sedan återgå till sol. Tydligen har det åskat också men det har varken jag, mamma eller Izor märkt av. 
 
Vi gick in på Grizzly Zoo och köpte en namnbricka till Aryah och sedan till Biltema där jag köpte en bädd, efter det vände vi riktning hemåt och Izor gick någorlunda fint i kopplet. Sista biten hem gick han med slakt koppel, tänkte om han hade ont någonstans eller var trött men nä. Han var stencool och nu har han lagt sig på sängen och tittar på mig. 
 
Något bad blir det inte idag, mina fötter värker efter den långa promenaden och Izor verkar än så länge väldigt nöjd med den långa promenaden vi gått idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dehäreja

Nu har jag läst igenom ett par inlägg som jag missat..
Den där Bionic Bone verkar ju passa Izor väldigt bra och det är ju himla bra att den går att använda till- och i så mycket olika aktiviteter. Men det "riktiga benet" koncentrerar han sig verkligen på!! Det ska ju ätas och för att citera dig: "1 år, snacka om skillnad"!! Jag kan bara hålla med dig :)

Visst är det vansinigt roligt att shoppa hundgrejer, men billigt är det inte, även om man kan fynda ibland..
Hoppas att ni får en lugn och skön kväll tillsammans!

Kram och Nospuss!

Svar: Bionic bone är en toppenleksak. Glömde nämna att det går att fylla benet också och frysa in. Har gjort det med hans kvällsmat och det har varit en bra sysselsättning.
Ja visst har det blivit skillnad på ett år, han har fått en helt annan kroppshållning. :)

Kram!
Mandana Veysi

2014-06-12 @ 20:23:25
URL: http://dehareja.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0