Fys för hela slanten

Idag blev det ett ordentligt fyspass för Izor. Vi tog en längre cykeltur och han var på hugget, sprang på bra och höll ett jämnt tempo. Vi åkte till ån och stannade där i drygt 4 timmar. Han simmade hela tiden, efter 1 timmes intensivsimning tog jag en paus på 20 minuter så han inte skulle stupa, sen fortsatte vi, han var helt otrolig idag. Simmade på som en tok och visade inga tecken på trötthet. 
 
Jag passade på att sola medan Izor roade sig i vattnet. Sist så begav vi oss ut på en åker där vi kastade boll och sen cyklade vi hem igen. Han fick lite köttben och revben när vi kom hem och sen dess har han sovit. Jag har också legat väldigt länge. Gjorde en storbeställning från ZooZoo.com nyss, hoppas grejerna hinner fram innan jag åker till Söderhamn på torsdag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0