Fönsterhund

Izor har hittat en ny favoritplats i lägenheten. Att sitta vid databordet och titta ut från fönstret. Igår och idag har han suttit i mitt knä och tittat på bilar och folk som gått förbi utanför. Det måste se jätteroligt ut när en stor vovve sitter med spetsade öron och tittar nyfiket på en.
 
Idag har vi haft en riktig vilodag, eller Izor i alla fall. Jag har fått ta tag i tvätten och har tvättat i några timmar. Ska bli så skönt med rent här hemma. Har även plockat undan saker som inte behöver stå framme och lagt i skåp och lådor. Jag ska ta en dans med dammsugaren och sen ska jag handla. Imorgon hoppas vi på finare väder så vi kan gå till vattnet så Izor får doppa tassarna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vilken fin hund! Hur gammal är han? :)

Svar: Tack! Han är 3 år :)
Mandana Veysi

2014-06-28 @ 19:34:21
URL: http://Emmaalexandra.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0